Veel Gestelde Vragen

Uw bestelling

U krijgt via e-mail een bevestiging van uw bestelling. De track-and-tracecode van het pakket staat in deze bevestiging vermeld. Daarnaast kunt u via de volgende link een profiel instellen, waarin u al uw bestellingen kunt volgen. Wij sturen ook een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden.

Als u geen bevestiging van uw bestelling hebt gekregen, kan dit komen omdat deze in uw spam- of reclamemap terecht is gekomen. Als u de mail hier aantreft, kunt u deze aanmerken als 'geen spam'. Zo komen de mails van ons in de toekomst rechtstreeks in uw Postvak IN.

Als u nog steeds geen bevestiging van uw bestelling hebt gekregen, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Deze zal uw gegevens controleren.

Nadat de bestelling is goedgekeurd, kunt u helaas geen producten toevoegen. De reden hiervan is dat wij niet in staat zijn om het bedrag dat u hebt goedgekeurd voor betaling, aan te passen. Daarom moet u een nieuwe bestelling plaatsen.

Dat is mogelijk. Afhankelijk van het stadium van het behandelen van de verzending kunnen wij ofwel A: De annulering bevestigen zonder dat er verder iets hoeft te worden gedaan, of B: verwijzen naar de locatie van ons retourformulier.

Herroeping en retournering

U beschikt over 14 dagen herroepingsrecht als u bij ROIDMI koopt. Het herroepingsrecht geldt vanaf de dag waarop u uw product hebt ontvangen. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht moet u ons online retourformulier invullen. U vindt het formulier hier.

U moet uw bestelling zonder onnodige vertraging retourneren, uiterlijk 14 dagen nadat u ons ervan op de hoogte hebt gesteld dat u uw aankoop wilt herroepen.

Als het product wordt beschouwd als verminderd in waarde, kunt u slechts een deel van het aankoopbedrag vergoed krijgen. Het bedrag dat wordt vergoed, hangt af van de verkoopwaarde van het product. Bij retournering van gebruikte producten behoudt Witt Hvidevarer A/S het recht voor om genoegdoening voor waardevermindering te krijgen, die door Witt Hvidevarer A/S wordt vastgesteld op basis van de wederverkoopwaarde. Dit bedrag kan neerkomen op 0–99% van de oorspronkelijke verkoopprijs. Lees hier meer over het herroepingsrecht en retournering. Of vul ons retourformulier hier in.

Wij zijn helaas niet in staat om gratis retourneren aan te bieden omdat wij een concurrerende marktprijs voor alle klanten willen kunnen blijven hanteren. Als u ervoor kiest gebruik te maken van uw herroepingsrecht, moet u daarom de portokosten voor de retourzending zelf betalen. Wij bieden wel portokosten voor de retourzending aan die meestal lager zijn dan wanneer de verzending zelf frankeert. U kunt hier gebruik maken van uw herroepingsrecht.

U kunt uw aankoop niet herroepen door te weigeren het pakket aan te nemen of het product niet op te halen zonder dat u ons hiervan duidelijk op de hoogte stelt. Hierbij worden een transactiekosten berekend die overeenkomen met de reële kosten van de levering. Meer informatie vindt u hier.

Helaas niet. Wij betalen het geld terug via dezelfde methode als die u hebt gebruikt bij de aankoop.

De betaaltermijn is ongeveer 14 dagen, maar er kunnen twee weken voorbij gaan tussen het moment van ontvangst en het verschijnen van het bedrag op uw rekening.

Bezorging

De verwachte bezorgingstijd vanaf het moment van bestelling is 4–8 werkdagen.

Wij bieden bij aankopen van meer dan EUR 69,00 altijd gratis bezorging aan via een GLS-pakketshop of een bedrijfsadres.

Bij bestellingen van minder dan EUR 69,00 worden portokosten van EUR 15 – 25 incl. btw in rekening gebracht, afhankelijk van welke bezorgmethode wordt gekozen. Particulier 0–20 kg (EUR 12,00), Particulier 21–30 kg (EUR 19,00), Bedrijf 0–20 kg (EUR 25,00), Bedrijf 21–30 kg (EUR 25,00) en Pakkeshop (EUR 12,00). Als transporteur wordt hoofdzakelijk GLS gebruikt. Lees hier meer over de bezorging.

Wij hebben geen invloed op de bezorgingstermijn.

Onze pakketten worden op alle werkdagen 's middags bij GLS afgeleverd. Als u uw bestelling in het weekeinde plaatst, zal GLS daarom pas maandagmiddag krijgen.

U kunt hier de bevestiging van uw bestelling controleren. Als er iets ontbreekt of als u een verkeerd product hebt ontvangen, neemt u contact op met onze klantenservice.

Wij bieden onze excuses aan. Ga naar onze website, vul het retourschema in en stuur de producten retour naar ons. Vervolgens sturen wij u de producten die u hebt besteld.

Als u een bestelling ontvangen waarvan de verpakking beschadigd is, is het belangrijk dat u dit met behulp van foto's vastlegt. Neem een foto van de verpakking en het etiket het pakket. In veel gevallen is het product zelf niet beschadigd, omdat de verpakking bedoeld is om uw bestelling te beschermen. Als het product beschadigd is, moet u onmiddellijk na ontvangst een e-mail sturen naar info@roidmi.dk. De e-mail moet foto's van de verpakking (binnenkant en buitenkant), de schade aan het product en het etiket van het pakket bevatten.

Bestelling

Wij bieden betaling met betaalkaart aan (Dankort, Visa, MasterCard, Apple pay, Google pay, MobilePay en Klarna).

Zie de gebruiksvoorwaarden en het persoonsgegevensbeleid van Klarna.

Alle bestellingen moeten via onze website worden geplaatst. Dit betekent dat u niet telefonisch kunt bestellen. Als u echter hulp nodig hebt om te bepalen welk product u moet kiezen, helpen wij graag.

Neem via het e-mailadres of telefonisch contact op met de klantenservice.
tlf. +45 88 44 45 10. Maandag - Donderdag om 09: 00-16: 00 en vrijdag om 09.00-15.00.

Controleer de gegevens van uw kaart en probeer het eventueel met een andere kaart. De weigering kan worden veroorzaakt door ontoereikend saldo op de kaart die u wilt gebruiken. Als het probleem aanhoudt, neemt u contact op met onze klantenservice.

Reclamatie en service

Als een product binnen de periode voor het herroepingsrecht kapot is gegaan, moet u hier ons serviceformulier invullen.

Wij vragen u om ons serviceformulier hier in te vullen.

Als u een beschadigd product hebt ontvangen, moet u online een serviceformulier invullen. Het product moet vervolgens naar ons worden geretourneerd met een voorgefrankeerd retourlabel dat u van ons krijgt. Wij sturen u dan meteen een nieuw product.

Producten

Bij aankoop van een product wordt een gebruiksaanwijzing meegeleverd. Als u de gebruiksaanwijzing kwijtraakt, kunt u deze online vinden door de specificaties van het product op te zoeken onder de downloads-tab.

Ja, dat kan. U vindt een scala aan veel gebruikte reserveonderdelen online, onder 'accessoires'. Als u het benodigde onderdeel niet kunt vinden, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Uw winkelwagen
Uw winkelmand is leeg
Login
Other languages